سفارش تبلیغ
صبا ویژن

88/11/21
3:45 صبح

پک کامل رفع ناتوانی و مشکلات زناشویی

بدست farzad در دسته

کاربرد: رفع کامل تمام مشکلات زناشویی و بازگشت نیرووقوه جوانی قابل استفاده خانمهاو آقایان

این پک شامل محصولات ذیل است: 1-کرم شارک پاور : افزایش دهنده دائمی قطر، کلفتی و سایز کلی آلت تناسلی مردان بصورت دائمی و مادام العمر و افزایش سایز از 5 تا 15 سانتیمتر 2-ژل آمیزشی لانگ لاو سیمپلکس فرانسه: بهترین وسیله برای ایجاد تاخیر در انزال قابل استفاده خانمها و آقایان 3-ژل آمیزشی پلژر سیمپلکس فرانسه : بهترین وسیله برای سفت و جمع کردن عضلات درونی واژنال - بهترین کمک به منقبض و محکم نگهداشتن ناحیه مهبلی - کاهش دهنده ترشحات زیاد مهبلی است .- تنگ کننده مخصوص خانمها 4-ژل آمیزشی رومانتیک سیمپلکس فرانسه : با همراه داشتن بوی خوش توت فرنگی ، فضایی رمانتیک و پرمعنا را به فرآیند آمیزشی شما می بخشد .روان و ضد عفونی کننده معطر

5-اسپری تاخیری سوپر دوز 125000 (محصول اورجینال کانادا) با استفاده از این اسپری شما می توانید به اوج لذت دست پیدا کنید . این اسپری اختصاصاً برای آقایان و بالا بردن لذت در رابطه زناشویی و رسیدن به ا.ر.گ.ا.س.م مناسب تهیه گردیده است و هیچ گونه عوارض جانبی در بر ندارد. 6-حلقه ویبره باطری دار رومانتیک محصول مالزی و مناسب جهت مردانی که از نعوض دیر هنگام رنج می برند - دارای قدرت تاخیری در مرد و تحریک بیشتر در زن - بیشترین کمک به افرادی که ناتوانی در روابط زناشویی خود دارند دارای تایید استاندارد اروپا و بدون هیچگونه عوارض جانبی دارای مجوز از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی. و اشانتیون ما به شما: 7- کپسول گیاهی جین سین داروی بازگشت نیرو و قوای جوانی معروف به داروی جوانی با مجوز و تاییدیه بهداشت.

کل این مجموعه را اگر تک تک بخواهید تهیه کنید بالغ از 200 هزار تومان بایستی بپردازید ولی ما آنرا با قیمتی بسیار مناسب به شما ارائه میدهیم. دریافت وجه هنگام تحویل کالا بوده و هزینه ارسال نیز بر عهده شرکت است.

 

برخی از امکانات و قابلیتها:

 

  • شامل کرم بزرگ و کلفت کننده شارک پاور مخصوص آقایان
  • به همراه 3 مدل مختلف از ژلهای آمیزشی سیمپلکس فرانسه قابل استفاده خانمها و آقایان
  • به همراه حلقه ویبرادوم چراغدار رومانتیک محصول مالزی. تحریک کننده
  • و همچنین اسپری تاخیری با دوز بالای 125000 محصول ارجینال کانادا
  • و اشانتیون کپسول گیاهی جین سین داروی بازگشت نیرو و قوای جوانی
  • کلیه محصولات دارای مجوز وتاییدیه بهداشت میباشند.
  • محصولات زناشویی